Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2015 13:38 - Г-н Борисов, Пак го подхванахте от към грешния край.
Автор: snowtorm Категория: Политика   
Прочетен: 358 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.12.2015 20:42


Г-н Борисов,
Пак го подхванахте от към грешния край. 
Отказвайте да лекувате стресираните хора. Знаете ли, колко ще спестите!!!!!! 90% от населението ВИ е в стрес. Така ще обхванете и цитираните от ВАС групи. И как няма да е в стрес – вместо да помислете как да наказвате пияните шофьори убили хора, купуването на шофьорски книжки, безхаберието по пътищата ВИЕ отказвате да лекувате пиещите, които ВИЕ СЪЗДАВАТЕ.Вместо да оправите дупките по пътищата искате повече пари за да създавате нови дупки. Дундуркате тютюнопроизводителя и после биете през ръцете потребителя. Искате да се изграждат хранителни навици в децата, а контрол на храните ИСКАТЕ ЛИ или не ВИ е изгодно!!!! Да не давам на детето си по три сладоледа, ама няма лошо да го тъпча с пиле с хормони, домати с миризма на риба, месо с нишесте, и няма да продължавам че няма да ми стигне страницата. Възмущавате се, че имало хора с поршета на протеста. Не мога да ВИ разбера! Яд ВИ е, че някой който не е във Вашият кръг си го е позволил или ............. Само за Ваша информация, аз имам няколко,ама на снимка!!!!! А и почти всички хора в управляваната от ВАС територия са така. Ако всички бяха с Поршета или подобни коли, да бих ВИ разбрала ..........ама сега не мога. 
И последно имам един въпрос, че ми е интересно-пенсионерите като главен потребител на сланина / вие си отговорете защо, ама не е лошо преди това да помислите, че може и да стигнете да някой мъдър отговор/ и тях ли ще ги резнете от лекуване?
Имам още много за казване, ама айде друг път че се изнервих и ще ходя да дръпна един фас. Не се притеснявайте, аз отдавна не разчитам да ме лекувате, чрез системата на ЗО. Вашите желания за мен вече са си реалност и то отдавна!!!!!!!



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: snowtorm
Категория: Други
Прочетен: 7398
Постинги: 6
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031