Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2014 22:31 - Търсене на работа 2 /напън, напън и опа до ушите/
Автор: snowtorm Категория: Други   
Прочетен: 349 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 19.11.2014 22:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Мислех  да почна с първите ми стъпки в freelancer кариерата ми, но вчерашните събития ми наложиха друго. Сега ще ви разкажа за тях, а началото после.

 Преди няколко дни забелязвам следната обява:
Data Entry Assistant Needed - Bulgaria Candidates Only. Изискванията са да учи бързо, да следва много бързо инструкции , да пише бързо . И тъй като всеки охлюв може да ми диша прахта правя една самореклама  / чак ми се ще да се срещна и да си стисна ръката/, оглеждам полето /обявата/ за мини, отбелязвам  потенциално опасните храсти и  и кандидатствам .

Първото което съм сложила на ум е че работодателя не е потвърдил плащането. Добре де ...  първа работа /ако ме вземат/, човек се учи от грешките / ако не ми платят/ , нова съм трябва ми опит......

Второто едно на ум е че работодателят бил  Daniel Ratliff. Хари Потър надали има нужда от точно от такъв асистент, ама аватарите за какво са иначе.

Както казах кандидатствах и О!!! Чудо /Трето едно на ум/ получавам съобщение. Разгледали ми кандидатурата, харесали ме и искат да им пратя резюме. Пращам и пак чудеса получавам имейл от Nagar Foundation /Четвърто едно на ум/ подписано от човек който твърди че е германец /5 тото/. Иска да им попълня бланка за кандидатстване. Аз много послушно / много глупаво, но пък много послушно/ го правя. Решавам все пак да проверя 4 и 5 точка от наум списъка. 4-такава фондация не съществува. Всичко свързано с Nagar води до Индия,Пакистан и други екзотични дестинации. Няма лошо и там хората ги е грижа за сближаване на нациите /за това е фондацията/ Колкото по наблизо и колкото по навътре в джоба толкова по добре /пак говоря за фондацията, нямам предвид хората от Индия  и Пакистан / 5-Човекът съществува, ама е фотограф и най-вероятно идея си няма да се сближава с разни нации. Добре де, може да има доста хора с едно и също първо и трето име , ама името е достатъчно рядко та знае ли човек може да съм уцелила.

И така вчера вече се оляха. Пристига вчера поредния имейл пълен с частични четки, успокояващи думи (вече сме работили с ваша сънародничка) и за капак копие от паспорта на човека който бях открила. А работата се състои в следното – да получавам пари от дарения на PayPal акаунта ми и  да им ги препращам с банков трансфер на сметката им в Индия. Защото видите ли PayPal акаунтите в Индия не работят / те наистина не работят, ама не в това работата/

Може да съм лапни шаран ама поне да бяха сложили нещо на кукичката.

Пратих имейл на човека с откраднатият паспорт за да го предупредя, че го използват за измами. Паспорта му най-вероятно е невалиден, ама да го развяват насам натам с името му е гадно. Пуснах и съобщение  към компютърни престъпления.

Все още чакам някой да реагира.

Човекът най- вероятно е решил, че съм спам и ме е изтрил. Всъщност дано да е така, защото може да ме сметне за заплаха и  Интерпол да ми потропкат на вратат :)

Пък в компютърни престъпления  сигурно са затрупани с работа.

Но не това е причината да ви го разказвам все пак. Искам само да ви кажа, ако решите да се занимавате с работа от freelancer сайтовете, бъдете много внимателни в началото. Не пропускайте да прочетете отзивите за даден работодател, има дискусии където публикуват повечето измами. Никога не приемайте информацията, която ви дават на доверие. Проверявайте, задавайте въпроси.

 

Е засега толкова :)  



Тагове:   работа,   измами,   freelance,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: snowtorm
Категория: Други
Прочетен: 7403
Постинги: 6
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930